Met Maarten Leyts
Doelgroep: Retailprofessionals die inzichten willen verwerven in web3 en metaverses
In 2030 zijn de kinderen van vandaag de jonge twintigers die verder studies aankopen en/of de arbeidsmarkt betreden.
Vanuit zijn boek ‘Generation Alpha in Meta’ brengt Maarten Leyts inzicht in hoe de immens grote en diverse doelgroep tijdens de pandemie zijn weg vond op virtuele speelplaatsen als Roblox en Minecraft voor leren, ontwikkeling, spel en sociale interactie.
Ze leren er nu omgaan met tokens, volop virtueel te bouwen, kleren en schoenen kopen en dragen tijdens hun formatieve jaren.
Deze ervaringen boetseren de verwachtingen die zij gaan hebben voor retail en e-commerce in 2030.
Deze Masterclass brengt inzicht in de doelgroep jongeren en geeft concrete handvaten hoe zich daar als retailer op voor te bereiden
Maarten Leyts Maarten Leyts is de oprichter van Trendwolves, een trend, toekomst en innovatie bureau met grote expertise in jongerencultuur. Hij zetelt als jongerenexpert in de ‘Board of Adivisors’ van het AmerikaanseIntelligence Bureau ’Sparks&Honey’ en richtte onlangs BitBrussels op, een Web3 & Metaverses educatie en inspiratie event voor bedrijven, merken en overheden. In het najaar lanceert hij zijn nieuwe boek Generation Alpha in Meta, over de aanstormende generatie consumenten.
Taal: Nederlands
Prijs: €399*
*excl. BTW
*excl. servicekosten
Verwerft u ook graag inzichten in Defi, Web3 & Metaverses?
Schrijf u nu in!*
*Elke masterclass gaat door bij een minimum van 10 inschrijvingen. Inschrijven mogelijk tot een week voor start Masterclass.